.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرمای شدید در هند جان ۳۴ نفر را گرفت
مقامات هند می‌گویند حداقل ۳۴ نفر در دو روز گذشته بر اثر گرمای شدید در شمال این کشور جان خود را از دست داده‌اند.
گرمای شدید در هند جان ۳۴ نفر را گرفت

شمال نیوز : در پی افزایش بی‌سابقه گرما در ایالت «اوتار پرادش» در شمال هند، ۳۴ مورد مرگ و میر گزارش شده که بیست و سه مورد آن مربوط به روز  پنجشنبه و ۱۱ نفر دیگر مربوط به روز جمعه بوده است. در این میان، پزشکان می‌گویند بیشتر مرگ و میر‌ها به دلیل سکته قلبی، سکته مغزی و اسهال بوده است.

 

به گزارش الجزیره، پزشکان به افراد بالای ۶۰ سال توصیه کردند در طول روز در خانه بمانند زیرا افراد درگذشته همگی بالای ۶۰ سال داشتند و از قبل بیماری‌هایی داشتند که ممکن است به دلیل گرمای شدید تشدید شده باشد.

 

داده‌های اداره هواشناسی هند نشان می‌دهد دمای هوا در این منطقه ۴۲.۲ درجه سانتیگراد بوده که ۴.۷ درجه بالاتر از حد معمول است.

 

تابستان سوزان باعث قطع برق در سراسر ایالت «اوتار پرادش» شده و مردم را از آب لوله کشی، پنکه و کولر گازی محروم کرده است. در پی بدتر شدن اوضاع، بسیاری دست به تظاهرات زده اند. در مقابل، وزیر ارشد این ایالت از مردم خواسته با دولت همکاری کرده و در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

 

 تابستان معمولاً در بیشتر مناطق هند گرم است، اما درجه حرارت در دهه گذشته شدیدتر شده است. در طول موج گرما، این کشور از کمبود شدید آب رنج می‌برد و ده‌ها میلیون نفر از ۱.۴ میلیارد نفر آن فاقد آب لوله‌کشی هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.